Publicacions

Les següents publicacions es poden adquirir sol·licitant-les per correu electrònic (fundaciojoancapella@montcada.org) o directament al Departament de Cultura i Patrimoni, a la Casa de la Vila de Montcada i Reixac, al preu que s’indica en cadascuna d’elles.

Espais de Memòria, 1997 (3 euros)

Catàleg d’una exposició retrospectiva amb motiu del nomenament de Joan Capella com a Fill Predilecte de Montcada i Reixac, coincidint amb el seu 70è. aniversari.

El Meu Poble, 2002 (3 euros)

Catàleg amb obres exclusivament referents a Montcada i Reixac.

De part teva, 2004 (6 euros)

Biografia de Joan Capella escrita per Jorge Gómez (Álvaro).

DVD Alenar, 2004 (3 euros)

Documental, del director Juan Alba, que narra el procés de realització del mural de la Casa de la Vila de Montcada i Reixac.

El dibuix i Joan Capella, 2007 (6 euros)

Selecció de dibuixos de Joan Capella a càrrec de José Corredor-Matheos.

Carlos Vilalta, 2008 (3 euros)

Catàleg d’una exposició retrospectiva en memòria del amic, i pintor, que va acompanyar a Joan Capella durant bona part de la seva vida. També membre del grup Tertúlia.

Joan Capella. La modernitat propera, 2011 (12 euros)

Catàleg que recull una selecció d’obres del Fons d’Art Joan Capella, a càrrec d’Àlex Mitrani.

Per amor a l’art, 2013 (3 euros)

Catàleg d’una selecció d’obres pertanyents a la col·lecció particular de Josep M. Cadena.

Antonio Mas Argente, 2014 (3 euros)

Catàleg d’una exposició retrospectiva en memòria d’un pintor que va influir decisivament en l’obra de Joan Capella. També  membre del grup Tertúlia.

L’Escola Capella, 2015 (3 euros)

Catàleg que recull obres de bona part dels alumnes que Joan Capella va tenir durant la seva etapa com a docent.

Joan Capella. Poètica d’interior, 2016 (3 euros)

Catàleg que recull una selecció d’obres del Fons d’Art Joan Capella, a càrrec d’Antonio (Maese) Pérez.

Fundació Joan Capella