Fundació Joan Capella

La Fundació Joan Capella es una entitat privada sense afany de lucre, al servei de l’ interès general. Té per objecte principal conservar unida, promoure i difondre al públic l’obra artística del pintor Joan Capella Arenas, Fill Predilecte del municipi de Montcada i Reixac.

Així mateix, la promoció i difusió de l’art i la cultura al municipi.

Té com beneficiaris totes aquelles persones que estiguin interessades en qualsevol aspecte relacionat amb els àmbits artístics, culturals i educatius.

La Fundació Joan Capella va ser constituïda el 28 de maig de 2008 en un acte oficial a la Casa de la Vila de Montcada i Reixac.

Fundació Joan Capella