Avís legal

La Fundació Joan Capella, amb CIF G-64890700 i domicili al Carrer Major 32 (Casa de la Vila), 08110 Montcada i Reixac (Barcelona), posa a disposició dels visitants, informació i serveis d’ interès general a través de la seva pàgina web www.fundacionjoancapella.org, amb subjecció a les condicions següents:

ACCÉS

S’aconsella a la persona usuària llegir atentament les condicions i instruccions publicades a la web abans d’utilitzar-la, atès que l’accés implica que la persona usuària manifesta el seu acord. Els visitants poden accedir-hi de forma gratuïta i no requereix de cap subscripció o registre previ, excepte quan aquest sigui necessari per a la prestació d’un servei.

ÚS

La persona usuària es compromet a fer un ús adequat i lícit dels continguts i serveis que ofereix la web, i en conseqüència a abstenir-se de realitzar activitats il·lícites, il·legals o contràries als interessos públics o de tercers. La Fundació Joan Capella es reserva el dret a excloure, sense previ avís, la persona usuària que incompleix aquestes condicions i a adoptar totes les mesures que consideri oportunes en cada moment.

CONTINGUTS

Les dades i continguts de la pàgina web són posats a disposició de la persona usuària com a informació general, acceptant que poden contenir errors o no estar degudament actualitzats. La Fundació Joan Capella pot modificar, eliminar, suspendre o introduir nous continguts, segons les necessitats dels serveis oferts.

RESPONSABILITATS

La Fundació Joan Capella no assumeix cap responsabilitat per les possibles dificultats d’ accés a la web, interrupcions, desconnexions, demores, virus o qualsevol altre problema o errades. Tampoc serà responsable de la informació que es puguin obtenir a través d’entitats externes, proveïdors o enllaços.

DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Tots els elements inclosos a la web, sense caràcter limitatiu, codis, fonts, bases de dades, disseny, imatges, fotografies, gràfics, aplicatius, logotips, marques, noms, són propietat de La Fundació Joan Capella o dels seus titulars legítims i es troben protegits per les normes nacionals i internacionals de propietat intel·lectual i industrial.

VINCLES O ENLLAÇOS AMB O DES D’ALTRES WEBS EXTERNES

La presència a la web de La Fundació Joan Capella d’enllaços a altres webs externes té caràcter merament informatiu, per tant aquesta corporació no es responsabilitza ni dóna cap tipus de garantia respecte als seus continguts.

PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

La web sol·licita a les seves persones usuàries, en els seus formularis, per poder donar resposta a les seves demandes, dades de caràcter personal, nom i cognoms, adreces, etc., dades que seran incorporades en els corresponents fitxers informatitzats, sempre d’acord amb les condicions de seguretat i confidencialitat exigides pel que estableix la Llei 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal i altra legislació vigent en cada cas.Les persones usuàries que facilitin dades podran exercir tots els drets reconeguts per la normativa vigent en cada moment i, en especial, els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, davant La Fundació Joan Capella. L’ús de cookies es reserva exclusivament per facilitar a la persona usuària l’accés a la web.

LEGISLACIÓ APLICABLE I JURISDICCIÓ COMPETENT

Aquestes condicions generals es regeixen i s’interpreten d’acord amb les lleis estatals i autonòmiques que li siguin d’aplicació.La resolució dels conflictes o controvèrsies jurídiques que es pugin generar en relació amb l’ús de la web se sotmetran als Jutjats o Tribunals del domicili de la corporació que fossin competents.