Avís Legal

Fundació Privada Joan Capella en la seva condició de titular i responsable d’aquesta web, d’acord amb el que preveu l’article 10 de la Llei 34/2002, d’onze de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, posa a disposició dels usuaris la següent informació de caràcter general.

Fundació Privada Joan Capella es una fundació privada que te el seu domicili social al Carrer Major 32, 08110 de Montcada i Reixac (Barcelona) i el seu número d’identificació fiscal o N.I.F. és G64890700.

Per a qualsevol consulta o reclamació relativa a les pàgines del lloc web els usuaris poden dirigir-se a la següent adreça:

Fundació Privada Joan Capella
Carrer Major 32
08110 Montcada i Reixac
Tel. (34) 935651122

També poden enviar-nos correu electrònic a: fundaciojoancapella@montcada.org

CONDICIONS D’US
La utilització d’aquesta publicació digital implica l’acceptació de les següents condicions d’us:

La publicació digital de Fundació Privada Joan Capella , te com a objectiu facilitar als public de Fundació Privada Joan Capella i al públic en general, la informació relativa a la Fundació i els seus projectes, exposicions, etc.

Fundació Privada Joan Capella es reserva la facultat d’efectuar, en qualsevol moment, modificacions en la informació de la seva publicació digital, així com suspendre l’accés en qualsevol moment i sense previ avís.

Fundació Privada Joan Capella no es compromet a l’actualització immediata de la informació continguda en la publicació digital.

Fundació Privada Joan Capella no assumeix cap responsabilitat derivada dels continguts que facin terceres persones a les parts, en els enllaços o vincles als que fa referència a aquestes pàgines.

Fundació Privada Joan Capella no es responsabilitza de qualsevol dany o perjudici en el software o hardware de l’usuari derivat de l’accés a la seva publicació digital o de l’ús de la informació o aplicacions que s’hi contenen.

Fundació Privada Joan Capella es titular de tots els drets sobre el software de la publicació digital així com dels drets de propietat industrial i intel•lectual referits als continguts que s’incloguin, a excepció dels drets sobre productes i serveis de caràcter públic que NO son propietat d’aquesta companyia, quines marques estan registrades a favor dels seus respectius titulars, i son reconegudes per Fundació Privada Joan Capella Cap material d’aquesta publicació digital podrà ser reproduït, copiat o publicat sense el consentiment per escrit de Fundació Privada Joan Capella.

Fundació Privada Joan Capella respectarà escrupolosament la confidencialitat de les dades de caràcter personal aportades pels visitants de la publicació digital, mitjançant el compliment de la normativa vigent sobre protecció de dades, i entre altres, d’allò que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
El correu electrònic no es considerarà com un mitjà vàlid a efectes de presentació de reclamacions. Per a aquest fi serà necessari dirigir-se a la nostre seu on s’indicarà en cada cas el procediment a seguir.

Tots els serveis d’aquestes pàgines que NO son propietat de Fundació Privada Joan Capella son marques registrades dels seus respectius propietaris i son reconegudes per Fundació Privada Joan Capella Apareixen en aquesta publicació digital a efectes de promoció i de recopilació d’informació. Aquests propietaris poden sol·licitar la modificació o eliminació de la informació que els pertany. D’altra banda, l’aparició d’aquestes terceres marques no implica necessàriament la seva recomanació.

Qualsevol tipus de notificació i/o reclamació només serà vàlida per notificació escrita por notificació escrita i/o correu certificat.

Fundació Joan Capella